ayyucebozt Arkadaşlar merhaba. Bu haftasonu oğlumu bir yerlere götürmek istiyorum. Oyun alanı tarzı 1 saatliğine. Nereyi tavsiye edersiniz? 21 aylık. Zeplinx açılmış ama içinde yaşına uygun alan var mı bilmiyorum
htcscgn06 ayyucebozt Zeplinx de 0-4 yaş için bir oyun alanı var birde onun karşında bir iki oyuncakta oynatabilirsiniz. 23 Nisan da gitmiştik aşırı kalabalık olduğu için biz giremedik