Selamlar. Geçtiğimiz gün oğlumun genel yazlık alışverişini yaptım. Bir tane de kot pantolon almıştım ilk bi denettim hani birkaç aya kullanılmaz ama şu an oluyor gibiydi. Etiketini çıkardım yıkadım. Olmuyormuş 🥲 iade edilir mi bu daha önce eden var mı?