Tatlican kimbumadam Yook az önce arkadaşa yazdım. Kendimi çok seviyorum sesim hariç😄Yani normalde sesimdende rahatsız değilim. Fakat ses atınca kötü🙈
Pamukhanim_ nnoktaa niloyanin evcil karınca şarkısına bu kadar kahkaha atacak ne var diye bende kahkaha atıyorum doğayla 🤣