nazlicanq yapmaz korkma meme reddi kolay olan bişey değil senin kokun tenin onun en güvenli yeri yani senin memenden daha huzurlu sakinleştirici bir yer yok onun için emzik vermekten korkma zaten emzik kolay kabul etmiyor bebekler süt gelmediği için karın doyurmadığının farkındalar ve normal meme istiyorlar emzik vermeye gayret et ileride kolaylığını anlayacaksın şuan memede uyuyorsa ileride yorucu gelecek onun yerine emzik tutsun onunla uyusun ama yeterki uyusun diye bakacaksın alıştır emziğe 8. Aydan bildiriyorum memede uyutmak çok yorucu bu arada gaz sancılarının tek çözümü probiyotik damla bana da kimse söylememişti 5. Ayda hala gaza devam edince doktor probiyotik verdi o kadar pişmanım ki 5 ay boyunca öğrenip vermediğime ve aylarca çocuğun gaz sancısını rahatlatmaya çalışmak için yapmadığım kalmıyordu keşke doktorlar bizi uğraştırmak yerine her şeyi zamanında söyleseler bak bana söyleyen olmadı ama ben söylüyorum probiyotik damla alıyorsun doktoruna da danış sabah akşam aynı saatlerde vermeye çalış 8. Aydayız hala kullanıyoruz ve bana dua et 🤲🏻