Anneler neden mamadan bu kadar korkuyor? “Doktor mama ver dedi ama Allahtan bebeğim kabul etmedi” falan diyen anneler duyuyorum. Benim sütüm gelmiyor ve mama veriyorum. 47 günlük kızım, toplasanız 10-15 gün ancak emmiştir. Ama anlamıyorum bu mama korkusu, mama düşmanlığı neden?
Bir de “Sen emzir, sen memeyi tuttur, sen daya ağzına o emer, anne sütü almak zorunda çok önemli, sen boşver mamayı, emzik sakın verme at ağzından onu” vb şeyleri annelere sürekli söylemek daha fazla strese girmeye ve daha fazla süt kesilmesine sebep oluyor, ısrar ve inatla neden böyle söylüyorlar, neden mama verdiğimizi duyunca acıyan gözlerle bakıyorlar bana bir açıklayın 🙏🏻