atarepla benim eşim ufak bir kaza yaptı. Hızım 50 km idi dedi. Ön tampon komple gitmişti. Kızlar ön koltukta olsa camdan fırlardı kesin der hep. Karşı taraf %100 kusurlu bulunmuştu ama can gittikten sonra ne anlamı var ki Allah korusun. Sen be kadar mükemmel şoför olsanda olmayanla bir gidiyorsun o yolu. Bazen oluyor ağlaya ağlaya gidiyor kızım oto koltuğunda. Ağlasın. Büyük kızım kemersiz asla gitmez. Oto koltuğu güven veriyor bana. Ben tedbirimi alayım da gerisi takdiri ilahi Allah vermesin 🙏🏻