ebrulimebrulim geçen gün minimal diye annemin memlekette ki evine Karaca aldık. Modeli buna benziyordu onunda. O kadar kötüydü ki. Sonra ben kullandığım için grunding aldık. Hem daha ucuz hem daha iyi. Ben 4 senedir kullanıyorum çok memnunum. Haznesi daha büyük, daha küçük istiyorsunuz sanırım ama bence daha kaliteli malzemeleri bunlara göre.