31 aylık oğlum dün başladık ama berbat haldeyiz. Hiç lazımlığa yapmadı hiç oturmuyor bile bugün gittik başka lazımlık aldık, klozet adaptörü aldık yok hiç birine oturmuyor biz tutalım diyoruz ağlıyor tutturmuyor tuvalete. Ve sürekli bir çiş akması hali var. Hep altına yapıyor tamam. Ama sürekli 3-5 damla çamaşırı hep ıslak veya çamaşır olmazsa hep 5-6 damla şeklinde devamlı yapıyor. Hiç mi tutamıyor artık doktoruna yazdım bir problem mi var acaba diye henüz dönüş yapmadı. Çişini çok yapmış olsa bile arkasından 5-10 dk da bir 5-6 damla hep yapıyor durmadan yapıyor. Hiç karşılaşan oldu mu?