
Bu şekilde oluyor 4 tür fark ettim ek gıda sonrası oluyor ama farklı şeylerde de oldu. 4 aylıkken detaylı kalp kontrolüne götürdük sorun yoktu. 3-4 dakika bu şekilde kalıp geçiyor el içlerinde de oluşuyor fark ediyorum. Doktoruna yazdım fakat henüz dönüş olmadı çok endişelendim acil bi durum mudur? Her ek gıdadan sonra olmuyor ben 4 defa farkettim 1 haftadır