leocuk
Geçen sene iki aile iki bebek ile Marmaris Grand Yazıcı turban’daydık, çok memnun kaldık. Bizim daha önce de bebeksizken gittiğimiz sevdiğimiz bir oteldi, ama bebeklerle de rahat ettik, mini club çocuk oyun etkinlik gibi şeyleri çok kapsamlı değil ama zaten iki yaş altı olunca çok fazla anlayamıyorlar, yeterli gelmişti bize, belki daha büyük 3.05 yaş çocuklar için daha kapsamlı etkinliği olan oteller daha iyi olabilir . Özellikle yemekleri hiç rahatsız etmedi çocuğa uygun bir şeyler bulmada sorun yaşamadık, temizliğine ve hijyenine güvendiğim bir otel, bebek için park beşik vesaire gibi ayarlamaları da önceden söylemiştik ve hiç sorun çıkarmadan yaptılar, hatta temizlik konusunda da da ben bebekle olduğumuzu soyledigim için her gün detaylı temizlik yaptırıldı, çok anlayışlı ve yardımcılar o konuda. Denizi de güzel hem iskele var hem de bebekler için kumdan girilebilecek bir plaj var. Biz de bu sene farklı bir yer denemek istiyoruz ama henüz seçemedik, hatta garanti olsun diye yine aynı yere gitmeyi bile düşünüyoruz.