4 ay 10 günlük bebeğim var sadece uykuya geçerken ve uyandığı anda besleniyor. Emmiyor sağıp biberon ile veriyorum. Uyanık olduğunda biberonu ağzına verdiğim an ağlıyor bir yudum bile çekmiyor. 2 saatte acıkmadan vermeyi de denedim 3 saatide denedim 5 saati de asla uyanıkken yemiyor. Geceleri 3 saatte ağlayarak uyanıyor ve yiyor ama gündüzleri sanki asla acıkmıyor gibi. Biberonda değiştirdim akışını da değiştirdim ne yaptıysam olmadı yaklaşık bir aydır böyleyiz. Başına gelip aşan birileri varsa öneri bekliyorum resmen tükendim