Merhaba arkadaşlar bebeğim iri doğdu ama kilo alımı çok az sürekli kontrole götürüyorum ama sonuç aynı sinirlerim bozuldu😭 son muayenede doktor mama takviyesi verdi ama reddediyor meme istiyor. boyu iyi gelişimi iyi ama kilo alımı çok kötü lütfen deneyimi olan fikir versin