Hemoroid için dr gittiğimde bana kuyruk sokumumda kıl dönmesinin olduğunu söyledi. Hamileydim o zaman o nedenle ellemeyelim şimdi doğumdan sonra lazerle halledelim dedi. Şükür ki hiç şikayetim yok dr demese bilmeyeceğim. Şimdi buna müdahale ettirmekle hata mı ederim yoksa ilerde ameliyat vs sorunu yaşamamak için yaptırsam mı? Bebeğim de küçük. Karar veremedim doğrusu bilgisi olan var mı?