Minikkurbagam Bebeğimin burnunda 1 haftadır hırıltı var. Enjektörle yıkama yapıp aspiratör ile çekiyorum ama pek bişe de gelmiyor. Ara ara burnundan hırıl hırıl ses geliyor. Ateş yok öksürük yok emmesi güzel. Nasıl geçer bu doktora mı gitmek lazım
dlrcan1 Minikkurbagam benim bebegimde de vardi doktora sordugumda duzenli temizlik yapin dedi zamanla kendiliginden gecti