Arkadaşlar merhaba emzirme döneminizde hindiba kahvesi içtiniz mi oğlun 11 aylık bu aya kadar yediğim içtiğim herşeye dikkat ettim sütten onada geçecek bedenine benim yüzümden zararlı madde geçmesin diye ama doğum kilolarım kaldı öylece destekleyici bir içecek arıyorum ödem suları sütü azalttığını dair birşeyler okudum sadece su tüketiyorum ama bi yerden başlamak lazım diye düşünüyorum hindiba kahvesi hakkında yorumlarınız nedir