hzluznts Ben 14 aylık kızımla Eylül ayında Fethiye’ye gittik.
-Uzun kollu şort tulum mayo ve deniz ayakkabısı aldım LCW’dan
-Mustela güneş kremi sürekli sürdüm
-Mayo bez sleppy aldım
-Bez,zıbın,3-4 takım eşya aldım
-Araba da yesin diye kuruyemiş, su, çorba koydum yol uzun diye
-Araba da oyalansın diye oyuncak ve balon aldım (Top çok seviyor)
-Park beşiğini de götürdüm orada vardı ama hiç hijyenik gelmedi iyi ki götürmüşüm (Yatak sararmalar filan vardı)
-Tabi hem normal havlu hem deniz havlusu, şampuan, pişik kremi vs onlar da vardı