defnekusum_ sabah 6-6 buçuk gibi 150 cc mama veriyorum sonra kahvaltı yaptırıyorum ama bazen yiyor bazen yemiyor. Öğlende çorba yapıp veriyorum sonra tekrar 180 cc mama. Uyuyup uyandığında meyve veriyorum. Sonra akşam yemeği. Uyumadan öncede 240 cc mama veriyorum. Gece beslenmesi yok. Benim kızım mama hastası ne kadar verirsen ver içer ama ek gıda çok az yiyor ya. Hele bu aralar hiç yemiyor. Sizin peki?