visneli Her hastanede ölçüm yeri var mıdır yoksa hastaneye gitmeden önce sağlık ocağında tartıp mı gidiyorsunuz
Gokturkmom visneli 16aylık artık bebek tartılarında tartmıyorlar.Normal bizim tartılardan koymuşlar .
bigemmom visneli buradaki hastanede ayrı bir oda yapmışlar boy kilo için sizinki de öyledir belki doktor odasının olduğu koridorda
Retzja Normal tartılar doğru sonucu vermez, her hastanede çocuk doktorlarında bebek tartısı bulunur. Hiç doktora götürmediniz mi? Zaten ölçümleri onlar yapacak.
arzu38arzu visneli devlet hastanesindeki doktorumuzun odasında da yok ama bebek boy kilo ölçüm odası var orada ölçtürüyoruz hemen muayene öncesi kağıda yazıyorlar dr odasına geçiyoruz hemen
Hiilyuss visneli acil kısımalrında oluyor orada tartarsınız en kötü. Ama nasıl yok nası çocuk takibi yapıyor ölç getir mi diyor
visneli Hiilyuss evet ölçüp getir diyor bende sormadım her seferinde sağlık ocağına Akel acele gidip tartıyırdum
livanurvealpinannesi61 gg3848 bulunduğum yerde tek bi doktorun odasında tartı vardı . Merkezde hangi doktora gittiysem kendi odasında tartı yok boy ve kilo için ayrı oda var hastahane girişinde bi görevli var o bakıyor
hamilesavi visneli bu ne saçma birşeymiş öyle. Çocuk doktorunun kendisi takibi yapıp not alması lazım. Bence doktorunuzu acil değiştirin
Hep_oyle_olur_zaten visneli her doktor odasında yok çünkü boy kilo ölçüm odaları var hastanede keşke sorsaydiniz sağlık ocağına git gel çok zor
visneli hamilesavi normalde hep sağlık ocağında tartıyırdum zaten gittiğimde direk söylüyordum meğerse aynı katta boy kilo ölçüm yeri varmış ben bilmiyormuşum
livanurvealpinannesi61 hamilesavi gittiğim hastahane de hiçbirin doktorun odasında tartı yok onun için ayrı oda var çocuk doktorlarının kapısında boy kilo baktırın yazıyor muayeneden önce kendileri bakmıyor
livanurvealpinannesi61 hamilesavi gittiğim hastahane de hiçbirin doktorun odasında tartı yok onun için ayrı oda var çocuk doktorlarının kapısında boy kilo baktırın yazıyor muayeneden önce kendileri bakmıyor
LinaElzem visneli şehir hastanesine felan gidiyorsanız eğer doktor odasında tartı olmuyor koridorda ölçüm odası var oraya gidip boy kilo baktırıp doktora geçiyorsunuz.
nadidelifora visneli mesela şehir hastanelerinin ölçüm odaları var ayrı. Bizim doktorumuzun odasında var ama ölçüm odalarını büyük çocuklar için kullanıyorlar.
livanurvealpinannesi61 visneli her doktorun odasında tartı yok. Ama hastahanede boy kilo için ayrı oda var . Ben farklı ilçede hastahaneye götürdüm kızımı doktorun odasında tartı vardı kendi ölçtü tarttı .
gg3848 livanurvealpinannesi61 aaa bizim bu güne kadar gittiğimiz tüm doktorlarımızın kendi tartısı vardı