Arkadaslar bir fikir soyleyin ya . Oglum (14 aylik) normalde desteksiz uyuyan gece 1 kere uyanan bazen hic uyanmayan bebekti. Son zamanlar uykuya gecitlerde zorlanirdik uykuya fena direnirdi. Sonra tek uykuya gectik 1 hafta kadar olucak. Bu zaman uykuya direnmeler bitti, hic direnmeden 5-10 dk icinde cok rahat uyuyor. Ama gece uyanmalari artmaya basladi. Dun mesela 21.30da uyudu. 00.30 a kadar deliksiz uyudu. Ama sonrasinda 1.5 saatte bir uyanmaya basladi. Uyandiginda aglamiyor, yani bir yeri agriyor diye uyanana benzemiyor, uyanip yatagindan bana bakiyor, yanina gidio pis pislayip geri uyutmam gerekiyor. Gecicic bisey mi bu durum? Ben mi bir yerde bir yanlis yapiyorum. Anlamiyorum kac gecedir durum ayni