31 aylık oğlum dün tuvalet eğitimine başladık, öncesinde 5-6 gün önce lazımlık aldık oturdu bezsiz de oturdu hatta 1-2 çiş bile yaptı bezimi çıkar oturucam dedi falan iyi gibiydi. Dün işler ciddiye bindi bezi attık kalan bezi evden gönderdik lazımlığa oturmak istemiyor ağlıyor. Çişi olduğunu anlıyorum ama hep altına yapıyor bazen çok bazen 3-5 Damla ama külot hep ıslak rahatsız oluyor anne değiştir ıslandı diyor ama lazımlığa yapmak olunca oturmuyor. Klozet adaptörü de var ona otur diyoruz ona da hayır. Neden böyle olabilir normal bir süreç mi hazır mı değil çok üzüldüm böyle olunca