İyi geceler kızlar. 21 gunluk yenidoğan bebeğim var yogun bakım geçmişimiz olduğu için emmeyi reddetmiştik eve geldiğimizdede ben cok cabalamadım sağıp bineronla veriyodum dün artık doktorumun da önerisiyle bebeğimin kilosu 5 civarı iri bi bebek cabalasan emicek lafının ustune biberondan memeye dönmeye calısıyoruz biraz zor bi gün oldu benim için ama 10 dk emme aralıklaroyla bi şekilde tutturduk ve bugun hiç bineron vermedim çişli bezimizde gayet iyiydi ama yeni bişey öğrendiği için öğlen oda hiç uyumadı ve gece cok ylrgun düştü en son ksam 9 da emzirmiştim asla uyandıramadım 4 saat geçmişti nerdeyse su döktüm ayagına vurdum memeyi tutturmaya calısgı olmadı şekeri düşer diye korktugum için sağılmıs sutumu uykulu bi şekilde biberonla bverdim az once yine uyandı memeyş asla istemiyor cıglık atıyor gece böyle yapıyor gunduz yine bi şekilde tıtturuyoruz uanımda biri oluyoe ıstten mama damlatıyo tutuyo bi şekilde gece tek basımayım