Kızlar 3.5 yaş oğlum var. 12 günlük bebeğim. Bebek daha yeni doğdu sürekli emzir altını değiştir uyut bakım istiyor oğlum yarım gün kreşe gidiyor ona rağmen sanki geride kaldı gibi geliyor babası evde olduğu süre boyunca sadece büyükle ilgileniyor . Biraz kıskançlık yapıyor bende emicem, benimde gazımı çıkar diyor mesela. Uyanıyor bebeği emziriyor oluyorum anne bana sarıl diyor bebeği bırakıyorum emmek istiyor ağlıyor bırakmasam gönlüm oğlumda kalıyor . Biliyorum normal bir süreç ama ikisine yetemiyorum duygusu oluyor. Büyük olanda aşırı hareketli çocuk bebeğe yaklaşıyor elini ağzına sokuyor, şapkasını çıkarıyor üstünü açıyor , bebeğin beşiğine çıkıyor tepesinde zıplıyor birisi varsa özellikle dur dokunma zarar verme diye ona söylüyor maalesef bende yapıyorum dur diyorum bebeğe zarar vereceksin , sen abisin sen büyüksün deniyor oda bende bebeğim diyor nasıl aşacağım bu durumu bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum nolur geçecek diyin alışacaksnız diyin