Merhaba anneler . Oğlum 14 aylık. Kanz withme 2 park beşik kullanıyoruz içindeki yatak da park yatağı. İnce süngerlerden değil. Artık tırmanıyor ve 2 kez düşecekken tuttum. Anksiyetem panik atağım başlayacak düşecek diye. Kediler için kullanılan, merdivenler veya pencereler için kullanılan ip fileler varya onu beşiğe sabitleyip uyurken beşiğin üstünü file ile kapatsam sizce sorun olur mu böyle yapan var mı ? Yere yatak yapınca yataktan yerlere düşüyor gece halının üstünden alıyorum çocuğu. Bir de park beşiğin hakkını vermeden kaldırmak istemiyorum. Taşınacağımız için yeni yatak da almak istemiyorum açıkçası. Önerileriniz varsa önerilere açığım