momsipek oğlum 2 yaşındayken 9-10 saatlik yol gittik , villa tatili yaptık aynı zamanda biraz gezdik , hiç bir olumsuzluk yaşamadık, ne yolda ne tatil boyu.
Sonrasında ben kardeşlerimle deniz tatili yaptım ondada hiç bir sorun yaşamadım. Çocuk suyu seviyorsa, yolda uyuyorsa korkulcak bir şey yok.
9.ayından beri bir çok kez tatil yaptık hiç birinde çocukla alakalı sorun yaşamadık.