smileylaylom golgemsoy calpol ve pedifen dönüşümlü veriyorum çok ağrısı olduğunda. Tetagil ve osanit diş topu veriyorum. Hiç ağrısını dindiremezsem de karanfilli zeytinyağ sürüyorum. Sulu diş kaşıyıcısını buzluğa koyup veriyorum
mihrazeynp Çok zorlaştığı zaman gece uyutmadan önce fitil veriyordum o geceyi çok rahat geçiriyorduk ilk zamanlar tecrübesizdim sabaha kadar uyumazdık doktor önerisiyle fitil kullandım çok şükür daha rahat atlatıyoruz bu süreci
sule45 golgemsoy 11 aylık 7 tane çıktı tetagil kullanıyorum çok zor çıkmadı şükür ateşi çıkmadı tabi mızmızlanması oluyor
duygum27 golgemsoy zeytinyağınız varsa 2-3 tane karanfil atın 1 gün beklettin. Arada diş etlerine sürün. Bizde ilk 2 dişi erken çıkardık. Şimdi 3-4 çıkacak ama ilk 2 dişinde bu huysuz değildi. Havalar ısndığı için galiba