Sarhan Merhaba sevgili anneler 5 aylık bebeklerinize ek gıdaya geçtiniz mi ? Uyku düzeni nasıl gün içerisinde neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor hadi sohbet edelim☺️🥰
Fatmaaa19 Sarhan 5 ay 4 günlük kızım tadıma tadıma başladım çay kaşığının ucu ile sabah yumurta sarısı tattırıyorum. armut veya elma cam rendeden geçiriyorum veriyorum 1 çay kaşığı oluyor ince bir dilim. 1 çayı kaşığı yoğurt verdim aynaya bakıyoruz bol bol çok hoşuna gidiyor müzik açıp karşısından dans ediyorum o da ayaklarını kollarını çırpıyor kahkaha atıyor böyle geçiyor 😂
Aminem Sarhan 5 ay 7 günlük ek gıdaya meyvelerin suyu ile başladık 2.gün meyvenin posasını verdm kabız oldu ondan snra cam rendede remdeleyip tülbent ile sızıyorm suyunu veriyrm yarım armuy yarım elma suyu, oyuncaklarını seviyo ama en fazla 5 dk oynuyo uyku konusunda uyumadan emmiyo 2 saatte bi sallıyrm falan zorluklar zorluklar
Atlas19 Sarhan 5 ay 17 günlük ek gıdaya ayın başında geçtik uykumuz da düzenli destekli oturuyoruz yerde vakit geçirmekten çok hoşlanıyor bizim ki beşiğinde bile yüz üstü dönüyor😁koyduğum yerde bulamıyorum poposuyla kendini iterek koltukların altına giriyor 🤷♀️
Aysun0300 22sınde 5olucz uymuyor resmen savaşıyor uykuyla mama meme sekılde gdyrz aşırı kabız gaz var o yüzden ek bsylr vrmdm yoğurt tatdrdm sevmıyor😃
Sarhan Aysun0300 aynı gün doğum yapmışız bizde 22 ekim🥰 bizimkinin uyku sorunu yok ama sürekli emmek istiyor mama da veriyorum sütüm yetersiz çünkü ama gene de sürekli meme de durmak istiyor ben elmalı yoğurt verdim bir İKİ kere versem yicek sürekli ama erken diye düşünüyorum bilemedim de kararsızım açıkçası
Sarhan Fatmaaa19 ayna en güzel eğlence sanırım bu dönemde benim oğlumda ayna karşısında agular havada uçuşuyor 😂
Sarhan Aminem benim oğlumda emerek uyuyor memeden ayırınca açıyor gözleri ayaklarımda sallıyorum öyle uyuyor bu ayakta sallamayı Nasıl bırakıcam bi fikriniz var mı ?
MirayGURSES Bende ayın 24 ünü bekliyorum gerçi yoğurt pekmez portakal tadımlık çay kaşığı ile verdim en çok limonu seviyor ver elıne emsin sesi cıkmıyor 😊
Zeyhan 24ünde 5 aylık oluyoruz.arada ben yerken ona da muz ve elma tattırdım o kadar.doktorumuz 6 aya kadar anne sütü demişti ama bugünlerde sütümün azaldığını hissediyorum sanırım stresten😔5.ay kontrolüne de götüremeyiz ortalık böyleyken.mama başlayım desem laktoz intoleransı var kafama göre veremem.oyy oyy😞
seda1410 5 ay 16 günlüğüz.Sadece anne sütüyle besleniyor bebeğim.Bir hafta sonra 3 gün kuralıyla tadım testi yapıcam.İlk 3 gün 1 çay kaşığı kabak,sonraki 3 gün havuç,son 3 günde yoğurt.Doktorumuz bu şekilde söyledi.Sonrasında artık başlayacağız
ElifkonunAnnesi Sarhan 21 inde 5 aylık olucak ama 3buçuk sayılıcak 🤣🤣 daha birşeyleri elimizde tutmaya bile başlamadık ki ek gıda falan nerdeeee 😅 gece 4te falan uyuyoruz, öğleden sonra 12 ile 1 arası uyanıyoruz geceye kadar sürekli ilgi delisiyiz 5 dakika bırakamıyorum 🤣