Merhaba hanımlar sizlere bir sorum olacak bugün 11.30 ve 14 sularında ovulasyon testi yaptım çok silik çıktı akşam 8 9 gibi akıntım başladı şuanda karnımda hafif ağrılar var ve akıntım devam ediyor dün akşam birliktelik olmuştu eğer bu akşam yumurtlama olduysa kaçırmış oluyor muyum hiç birşey anlamadım yarın değerlendirsem şansım olur mu acaba bilgisi olan yazabilir mi