Ay kızlar kafayı yiyeceğim normalde 28günde bir adet oluyordum hiç aksamazdı. Ama bu kez 5 gün gecikti 2 test yaptım biri bozuktu biri negatif. İdrar yolu enfeksiyonu olmuştum 2hafta antibiyotik kullandım o etkilemiş midir sizce? Yarın sağlık ocağına gidip kan vericem ama o da pazartesi çıkar deliricem valla çok korkuyorum iyice stres oldum