UrbanMom üç yaşında çocuk anlar. Konuşabilirsin. “Annecim ben seni bu dünyaya getirdim be seni her şeyden çok seviyorum. Sana sarılıp öpmek beni mutlu ediyor. Tüm yorgunluğum gidiyor. Ayrıca sen de istediğin zaman bana sarılıp öpebilirsin” diyebilirsin.
Benim kızım da kendini zorla sevdiren bir çocuk. Ama ben senin annenim ve sana sarılmaya ihtiyacım var diyorum gelip sarılıyor