Konuyla alakasız ama kızlar bişey sorcam istiyorum 2ay +4 günlük bir kaç gündür keyifsiz sanki halsiz yorgun hissediyorum bebeğimi mama içiyor içmesi iyi çiş yapması iyi kakasını 2,3 günde bir yapıyor ağrısı yok ağlamıyor ateşi yok gazı yok sadece mama içiyor bi yarım saat sora uykuya geçiyor iki aylık olunca tam böyle halsiz durgunlaştı anlamadım doktor sordum ama bişey yok iki kere gittim herşey normal olabilir dedi sizde iki ay olunca öyle durgunlaşma halsizlik yorgun gibi oldu mu