Merhabalar, bebeğim 7 ay 20 günlük. 6 aylıktan beri desteksiz oturuyor diyebilirim. Sadece son zamanlarda kendini devamlı geriye atıyor. Dengesinde bir sorun yok ama sıkılınca veya ağlayınca pat diye kendini yere atıyor. Bu yüzden iş yaparken yanımda oturur pozisyonda bırakamıyorum yatırıyorum. Acaba bu durum ne zaman düzeliyor? Benim yapabileceğim bir şey var mıdır?