Selam kızlar 29 günlük oğlum var. İnanılmaz yorgunum. Annemler yanımdaydı bu süreçte yeni gittiler ama onlar sadece ev işlerinde yardımcı oldular sağolsunlar. Bebek bakımında ne kadar yardımcı olsalarda ben hep onlara dahil oldum. Uykusuzluk emzirme beni çok yoruyor. Bebeğim çok gazlı ıkınıyor sürekli ağlıyor. Sürekli emmek istiyor. Memeden asla ayrılmak istemiyor. Acaba sütüm yetersizmi düşüncesi beni bitiriyor. Bez sayısı demeyin ben çözemedim o işi.
Gece desen uyudugunda emmek için uyanmıyor uyumassa memeden ayrılmıyor. Doktor kontrolümüz daha gelmedi. Bana yardımcı olabilecek fikirleriniz varmı? Tükeniyorum..