nur05n Kızlar robx marka alcaktım ama biri şey yazmış 7 ay düzenli kullandım 2 ay kullanmadım yüzde seksen geri çıktı diye o yüzden o markadan kararsız kaldım braundada bunu yaşayan oldu mu tavsiye edermisiniz
bikahveicelimmi nur05n ben philips kullandım. 4-5 yıl oldu %20 anca geri çıkmıştır o da çok cansız ancak bi kadın çok dikkatli bakarsa anlayabilir 😂