dygskerem
haticeysr0
Ritim bozukluğu var doktorum ilaçsız dayanabildiğin kadar gidelim dayanamadığın çok rahatsız oluyorum dediğin yerde sütü kesip ilca başlamak gerek dedi ve ben artık hem çocuğun temposuna hem emzirmeye dayanamıyorum rahatsızlıklarım sıklaştığı için anne sütünü kesmem gerek bu soruyu sorduğum gün denedim ama vicdan azabından ölmektense emzirmeye devam dedim o kadar ağladı ki sanki verme imkanım var da ondan sakınıyormuşum gibi üzüldüm