fatmakesenoglu1 imkansız diye bir şey yok. Niye ironi yapıyım ki? İnsan yavrusu bilinçlidir, eğitince de eğitilir. Şaşırmanız da normal. 3-4 yaşındaki bir bireyin bezle gezmesi bana anormal geliyor mesela. Bence bir çocuk 2 yaşına kadar bezi bırakmalı. Bu sadece benim görüşüm, temiz olmak insanlığın fıtratında olan bir şey.