Hayatimin en zor ilk 3 ayini yasadim. Abartisiz hergun agladim gazli bebek yalnizlik vs. Gun gun saydim ya deliriyordum. Gaz bitip iletisim baslayinca bir anda 6 aylik oldu. Oturmaya baslayinca kucaktan indi. Kendi kendine oyun oynadi ve kahvemi ictim. Birlikte yemek yaptik.. ek.gidaya gecti kahvalti oyun meyve saati yogurt saati baba geldi aksam yemegi derken 9 aylik oldu. Saka gibi gelecek ama simdi gecsin istemiyorum. Her gun bambaska bir guzellige evrilmesini izlemek,kahkahalarini dinlemek öpmek opmek ve dayanamayip isirmak .. guven geldi gezmeye gittik. Alisverise ciktik. Pazara gittik. Yasina gelmesine 3 ay kalmis. Simdide buyuyor diye agliyorum. Delilik buu