nurozkann Merhaba normal doğum yapalı 10 gün oldu ve bugün gündüzden beri bir karın agrısı var lavaboya da gidiyorum hiç bişey yok şuan bile karın agrısı var ne iyi gelir acaba
suheyla92 nurozkann buscopan icilebiliyordu sanirim emzirirken eger elinizde varsa internetten bakin. Ya da kimyon cayi icin bi de vicks varsa karniniza surun saat yonunde masaj yapin karniniza