ilayda0 Ablamı çok severim ama anne yarısı mı değil. Sadece ablam 😂 teyzeler halalar iyiler ama normal seviyede ama kendi yeğenlerim için gerçekten “teyze” olabildiğine inanıyorum 🌸 yeğenlerim e14-16 yaşlarında bu arada küçük değiller. İnşallah ileride hayatlarında aynı yerde kalabilirim