ozlemozkan çok fazla mobilya yenileme yapmış bir içmimar olarak folyo ve kalitesi çok önemli. Renklendirhayatını sitesinin folyoları kesinlikle iyi. Ama eğer eliniz yatkın değilse folyo kesinlikle zor ve maliyetli.
Boya olarak önce yüzey mümkün olduğunca temiz olmalı, tezgahı boyamayın ama. Sonrasında iyi bir multi surface boya kullanın. Benim en sevdiğim boya dyo nun boyası oldu. Her renk kodunu da karıştırma yapabiliyorsunuz. Ve son kat cila çok önemli yine, aynı markanın cilasını kullanın. X markaya y marka cila değil yani.
Kulp plastik kulplar ekonomiktir ama kısa vadelidir, sanayide vs daha iyi seçenekler bulursunuz.
Ben sizin yerinizde olsam boya yapardım. Tezgahı da güzelce kaplamaya çalışırdım.