defnesmam42 Sürekli götürdüğüm doktor hiçbir şey demedi bir gün başka doktora götürdüm ve ayına göre disi az dişçiye götür dedi ? Sizlerin bebekleri kaç aylık kaç dışı var ? 21 aylık 12 tane dışı vas toplamda
Gokturkmom defnesmam42 16 aylık 9dişi var ne kadar geç çıkarsa o kadar geç çürür diye düşünüyorum ben tamamen yapısal bir şey diş meselesi bence🦷✨💕
gg3848 defnesmam42 bana normal geldi kızım 19 aylık 14 dişi var normali ne bilmiyorum hepsi artık çıkmaya çalışıyor zaten toplam 19 diş mi ne olması lazım
[silindi] defnesmam42 benim kızım 15,5 aylık 16.dişini çıkarıyor. Doktorunuz normal dediyse normaldir her konuda doktora göre hareket ediyorum. Doktorumuz diş genetik demişti, eşim de çok erken çıkarmış kızım da 4 aylıkken çıkarmaya başlamıştı
defnesmam42 Gokturkmom bende öyle biliyorum benimde gec çıkmış dişlerim annem öyle diyor aslında ama net de hatırlamıyor. Normal gittiğim doktorumuz çok normal genetiktir geç çıkması daha iyi demişti ama bu doktor çok az dişçiye göster dedi dişçi ne yapacak onu da anlamadım ama
defnesmam42 gg3848 ya bilmiyorum ki ilk çocuğum kuzeni var hemen hemen yasitlar ama onun dişleri çok hızlı çıktı ama genetik diyolar o zaman normal geliyor
defnesmam42 [silindi] benim surejli götürdüğüm normal dedi doktorumuz yoktu başla bir doktora götüreyim dedim bambaşka bisey için gitmiştim dişine baktı cok az dedi
[silindi] defnesmam42 bana az gelmedi o zaman gittiğiniz doktora göre dişlerini çok geç çıkaran bebekler sağlıksız mı? Saçmalamış bence
defnesmam42 [silindi] 🥲bilemiyorum ki ya zaten dişçiye götürecektim 2 yasa doğru kontrol için biraz erken tarihe çekmiş olurum aslında ama biraz korktum gibi oldu
defnesmam42 ikiyavruskaannesi bizim 12 ayda 2 tane vqrdi sonra hemen pesine 2 daha çıkardı 13e doğru 4 dış yaptı birqz geç çıkarıyor 😅
[silindi] defnesmam42 dediğim gibi bana normal geldi. Dişçi kontrolünde belli olur kendinize dert etmeyin. Diş gelişim basamağı değil sonuçta
defnesmam42 gg3848 olabilir çünkü annem boşuna evham yapıyorsun sende oyleydin diyip duruyor o yuzden birqz içim rahatliyir
defnesmam42 [silindi] yani evet o yüzden çok kasmiyorum ama bilemiyorum gelişimi düzgün olması için elimden geleni yapmaya çalışıyorum
mobesebesir defnesmam42 Bende normal. Önemli olan diş yapısının düzgün ve sağlıklı olması. Oğlum 1.5 yaşında iken bütün dişleri tam dı ama dişleri küçük alt iki dişinde yamukluk var.
defnesmam42 mobesebesir süt disi olduğu için zaten ayrık ve yamuk olmasın çok takılmiyorlar hatta inci gibi değil de arası açık olması daha iyi diyorlar ama tabi ne kadar doğru bilemem doktorların dediği bu
BusramBalaban Canım hiç üzülme bende stres yapıp doktora götürdüm doktor benimle dalga geçti resmen ameliyat ile mi çıkartacağız herşey zamanında sen zamanında sağlıklı beslenmesini takip edin dedi Sonra da zaten cıktı hiç takip etmedim
defnesmam42 BusramBalaban yani doktor soyledi bana da yoksa benim hic aklımda böyle birseu yoktu bana gayet normal geliyordu hani kan tahlillerine falan düzenli gider baktiririm wn ufak sorunda giderim doktora daha önce hiçbiri eksik demedi ilk defa duyunca çok şaşırdım biraz da anne olarak endişe duydum açıkçası ama çokta kasmiyorum yani her bebeğin gelişimi farklı ortada genetik bir durum da var ama zaten niyetim muayeneye götürmek idi 2 yasda götürecektim buradaki tecrübeli annelerin dediklerime gire erken götürmeye çalışacaktım ama anladım ki gerek yok 🙏