Sedefff İyi akşamlar arkadaşlar 2,5 aylık bebeğim var parmak uçlarında ve belinde kahverengilik farkettim hastaneye götürmek istemiyorum şimdilik yarın sağlık ocağına göstericem bu konuda fikri olan yazabilir mi rica ediyorum çok canım sıkılıyor 😞