aysss001 emziği evde unutma sonucu tam 6 aylıkken geçtim..hiç yadırgamadı. Bence sonraya bırakınca daha zor oluyor çevremden gördüğüm kadarıyla. Bir kaç ay sonra eskisini vermiştim yenisini bulamayıp. Ağzında o kadar küçük kaldı ki. Güvenip gece uykusunda veremezmişim zaten. Bence deneyin