tazeannecikkk Bu modeli kullanan var mı ? Yan koruma barı olması hoşuma gitti almak istiyorum, kullanan anneler varsa deneyimlerinizi paylaşır mısınız 🤗
hhyal Bizde aldık ama dışarıda daha kullanmak nasip olmadı evde kullandığımız kadarıyla memnunum biz beğeniyoruz oğlum da seviyor
nisnurdmr Bende aldım memnunum 2.kata oturuyorum sırtıma bebek çantası bir koluma bebek bir elime potenza çok ağır değil, kızımda sevdi