Reglim gecikince evde test yaptım pozitif çıktı ama kanamam vardı bildiğiniz regl kanı gibi sonra kan verdim 418 çıktı 48 saat sonra 569 çıktı doktor dış gebelik olabilir normalde 2 katına çıkması gerekiyor dedi 48 saat sonra tekrar kan verdim ama yine ara ara lekelenmem oluyordu onun sonucu da 960 çıktı doktor vajinal muayene yaptı görünürde bir şey yok ama rahmin hamileliğe hazırlanıyor gibi de değil dedi tekrar kan vermemi istedi o da 1700 çıktı ama göğüslerimde hassasiyet var doktor da öyle diyince acaba dış gebelik olabilir mi dedim böyle bir durum yaşayan var mı lütfen cevap verin kızlar