welcome_baby Merhaba kızlar bebeğim dört buçuk aylık. İki gündür leke şeklinde kanamam oldu. Bu regl sayılır mı. Siz doğumdan sonra ilk adeti ne zaman gördünüz ve lekelenme şeklinde olması normal mi
yasemink28 zeynepliyaeylul benim bebeğimde beş aylık bende yeni oldum bir korku sardııı ama sonra oldum emziriyosanız normalmiş
dilandemirata Benim de bebğim 4,5 aylık bende yeni oldum ilk 2 gün damla damlaydı 3. Gün bir pedin yarısı kadar oldu bitti daha gelmedi. Regl mi değil mi anlamadım bile