sevval_5481 Karın bölgemde baya sarkıklık var kızlar doğumdan sonra oldu ve aşırı rahatsızlık veriyor hastalıklarım var ben olmak istiyorum ama çevremde olan yok bana akıl verin lütfen
hasrettecas sevval_5481 çok tehlikeli o ameliyat öyle diyorlar ya çok kişi ölmüş öyle ben de istiyordum önermediler
yagmurtekin2021 sevval_5481 benim annem oldu ama iyileşme süreci çok zor geçmişti, gerçekten zor ve riskli bir ameliyat
gg3848 sevval_5481 ablamın arkadaşı hem yağ aldırdı hem gerdirdi ama çok zor bir ameliyatmış 10 sezaryen ağrısına bedel demişti çocuğunuz kaç yaşında bilmiyorum ama iyileşme süreci de uzun ve zordu
rose00 sevval_5481 kız boyle seyler tehlikeli hic korkmuyor musunuz, insan kendinden once evladini dusunur yine olmaz o ameliyati, allah korusun bisy olsa ne olacak yavrun. Direkt olma yani tek diyecegim bu