Benim kızım da 3 ay 11 günlük ve 1 hafta - 10 gündür emmede zorluk çıkarıyor. Önceden yarım saate kadar emdiği olurdu şimdi 5-10 dakika zor emiyor ve sizlere benzer şekilde ağzından çıkarsa hayatta geri almıyor. Çoğu zaman uyurken emziriyorum mecburen.Hasta falan mı diye düşünmeye başladım ama hiçbir hastalık belirtisi de yok. 10 gündür belli olurdu zaten hasta olsa. Oof off ne olacak böyle bilmem 🙄