mminikkurabiyem Bebeğim 1,5 aylık ve 1 haftadır aptamil prosyneo kullaniyoruz kabızlık sorunu olduğu için. Önceden kakası sarıydı, bu mamaya gectigimizden beri koyu yeşil yapıyor. Normal mi yoksa doktora gitmeli miyim?
hamcokelek33 mminikkurabiyem normal alışana kadar kına yeşili yapmıştı oğlum. Ek gıda da alıyordu. 5 aydır kullanıyoruz memnunuz açıkçası. Şimdi 1 yaşında hala içiyor. İçeriği epey zengin
eelayy evet benim kızımda da yaptı koyu yeşil ve gazı ile kakası cok ağır bir koku vardı gaz cıkarırken huzursuzlanıyordu bıraktım o mamayı ilk kullandığımız hipp organike döndük
mminikkurabiyem eelayy ay evet gaziyla kakasında da koku var ama önceden 3-4 günde bir yapıyordu simdi bu mamayla her gün kakasını yapıyor. Bilemedim iyi mi kötü mü. Tesekkur ediyorum cevapladigin için 🌸
eelayy mminikkurabiyem bnm koza iyi gelmedi yasadığım yerde o var diye gecmiştm ama maalesef hipp organik combioticte şişkinlik yaptı kustrdu sadesi iyi geliyo sadece onuda baska ilçeden ebebek mağazasından aldrıyoz