fsmzpg çok pis kirli su çıkabiliyor ben ter temiz yapmıştım önce suda güzelce kanları gidene kadar yıkamıştım sirkeli suda bekletmiştim çok uzun süre bekletmedim 15 20 dakika falan daha sonra kaynatmaya başladım ilk önce 20 30 dakika kaynatıp döktüm onu yine yıkadım ilikleri sonra asıl kaynatmaya koydum 7 8 den gece 1 bucuk 2 ye kadar kaynatmiştim tertemiz harika olmuştu daha sonra suyunu güzelce süzüp çocuk için buz poşetlerine doldurdum içinde kalan minik etleri de blenderdan geçirip suyla karışık bir şekilde püreli bir su haline getirmiştim onları da ayrı ayırdım hem saf ilik suyu hem de püreli ilik suyu olmuştu hala kullanıyorum işte