Arkadaşlar biraz uzun olabilir ama lütfen okuyun. Kızım 7 aylık ilk zamanlar ayakta sallıyordum annem alıştırdı malesef öyle kaldı. Sonra gece uyanıp ayakta sallanmak istiyordu başka türlü uyumuyordu neyse bir gün canıma tak etti ayakta sallamayı bırakıcam dedim direk kestim kucağa alıştırdım. Genel olarak memede uyuyan yada mayışan bi bebekti. Bazen memede uyuyor sonra kucağıma alıyorum 5 dk kadar hafif ileri ger gidiyorum falan beşiğine koyuyorum keşke hep böyle olsa diyorum gerçekten.. ama memede uyumadığı, mayışmadığı zamanlar beni benden alıyor gerçekten. Kucakta eğilip kalkmamı istiyor çırpınıyor ağlıyor sürekli meme istiyor e çok emince kusuyor falan uykuya geçişleri çok zor malesef.. alt dişleri çıktı üsttekileri bekliyoruz şuan çok belirgin bişey yok gibi ama 1 ay içinde çıkar yüksek ihtimalle. Ben bu çocuğu nasıl uyutucam ya gerçekten en başından beri tek sorunum buydu bir türlü çaresini bulamıyorum. Tahmini 8,5-9 kilo arasındadır sanırım şuada ve kucağımda taşıyamıyorum kollarım belim kopuyor artık gün sonunda kendimi bitik hissediyorum. Kucağımdan indirmek istiyorum. Kendi kendine uyumayı öğretebilecğeimden umudum yok ama en azından uykuya geçişi kolaylaşsa bile yeter.. gündüz 2 uyku yapıyor bu arada